کارورزی

ساخت وبلاگ

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الکترومکانيکي هستند که با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي که کارکرد دستگاه CNC را درک کنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد که مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده کرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه کاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي کنترل عددي کامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي کاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي کنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يک دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي کند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متکي به يک فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند که به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار کاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي کم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينکاري به طور کل روشي است براي تبديل يک قطعه از مواد ساده مانند پلاستيک و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند کنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به کمک رايانه (CAM) يا طراحي با کمک رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متکي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي کند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي کنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودکار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي که مواد (مانند پلي پروپيلن) کاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينکاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترک يا سلول هايي تبديل مي کنند که دستگاه مي تواند از آنها بيرون بکشد. ماشين هاي اوليه در يک يا دو محور حرکت مي کنند در حالي که ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يک يا چند محور حرکت مي کنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودکار هستند و به شما اين امکان را مي دهند موادي را که قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف کنيد. با اين کار نيازي به زير و رو کردن نمونه اوليه توسط کارگران نيست و به شما اين امکان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي کاملاً خودکار به طور کلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امکان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها که مي توانيد در وبسايت رادوکس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري کنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره کرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيک ها، چوب، شيشه، فوم و کامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينکاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا کاربرد دارد. در حالي که فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يکسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوکس با بهره گيري از تجارب و تخصص کارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت کرد. اين شرکت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيک توانست خط هاي توليدي خود را آغاز کند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن کيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شرکت رادوکس و گروه کاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوکس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي کند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوکس است که با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوکس و با همکاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC کنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت کنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شکوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شرکت رادوکس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانکي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس کرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز کسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسکوني (ارزش کارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شرکت رادوکس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانکي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : خرید,دستگاه,برش,CNC,به,صورت,اقساطی, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 427 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:53

موفقيت در کنکور با روش حرف آخر

ps1i_a4.jpg

موفقيت در کنکور کار هرکسي نيست چون اصلاً کار راحتي نيست.

خيلي‌ها فکر مي‌کنند که چون معدل بالايي دارند و چون رتبه مدرسه اند مي توانند راحت و بدون دردسر رتبه کنکور نيز باشند در صورتي که هيچ يک از آنها تفاوت هاي ميان اين دو را با هم درک نمي کنند ابتدا بيايم کمي موضوع کنکور و مدرسه را بررسي کنيم رتبه شدن در امتحانات پايان ترم و تشريحي کار بسيار راحت تري است چون هم زمان آن به اندازه است هم سوال ها تعداد کمتري دارند ثانيا هر درسي يک کتاب خاص دارد و هر درس يک روز خاص خود را دارد شما دو ساعت زمان داريد تا نهايتاً ?? سوال را حل کنيد يعني کار خيلي سختي هم در پيش نداريد اما بياييد به کنکور از اين ديد نگاه کنيم چند ده کتاب حدود ??? صفحه اي و در قالب چند سوال و فقط حدود ? ساعت تا ? ساعت زمان.

موفقيت در کنکور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و کارآمد

اگر از اين ديد به کنکور نگاه کنيد سختي آن را تا حدودي بدون اينکه در وضعيت کنکور قرار گيريد درک خواهيد کرد. حال سوال مي شود که چگونه است که هر سال چندين هزار نفر اين توانايي و قابليت اين را دارند که از اين سوال ها با اين حجم و تعداد سوال هاي زيادي را جواب بدهند و درصد خوب و بالايي به دست بياورند کار سختي به نظر مي‌رسد اما در صورتي سخت خواهد بود که مسيري نداشته باشيد منابع شما فقط کتاب‌ها باشند چون کتاب‌هاي درسي روش تشريحي حل سوال را به صورت کامل و خوب معرفي کردند اما آيا با اين روش‌ها مي‌توان در زمان کم سوال ها را جواب داد؟ خير.

اينکه خيلي از دانش آموزان تا اسم کنکور مي آيد استرس مي گيرند و نگران کنکور خود مي شوند و به اصطلاح از کنکور براي خودشان غول ساخته‌اند طبيعي است  اما چه بخواهند و نخواهند اين غول مسير بزرگ خوشبختي آنها را بسته است و براي رسيدن به موفقيت و آينده خودشان بايد از آن بگذرند همان طور که براي مبارزه با شمشير و سپر يا تفنگ نياز داريد براي شکست دادن اين غول بزرگ نيز به منابع آموزشي نياز داريد شما هيچ وقت نمي توانيد به کمک يک تير و کمان يک تانک را از پاي در بياوريد پس براي اينکه در کنکور موفق شويد بايد منابع آموزشي درست و خوب و کارآمدي داشته باشيد

موفقيت در کنکور با موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در اين راستا بهترين گزينه براي رسيدن به موفقيت است و بهترين کمک به شما خواهد بود منابع آموزشي کامل موسسه حرف آخر شما را از همه چيز بي نياز مي کند آموزش کامل آموزش تست زني و آزمون هاي جامع همه و همه داخل طرح‌هاي موسسه قرار دارند اما حال فرض کنيد شما وسيله مبارزه با اين غول بزرگ را پيدا کرديد وارد طرح‌هاي موسسه حرف آخر شديد اگر کسي نباشد که در اين مسير به شما کمک و راهنمايي دهد چگونه مي‌خواهيد پيروز از ميدان خارج شويد براي مثال شما استعداد موسيقي داريد و سازي که دوست داريد را تهيه ميکنيد حال اگر راهنما و استادي نباشد که به شما آموزش دهد چطور ميخواهيد يک موزيسين خوب باشيد.

نگران نباشيد مشاورين خوب موسسه حرف آخر تا پايان مسير از شما حمايت و شما را راهنمايي مي کنند و در مسير تاريک شما به سمت کنکور نور مي‌اندازند و مسير شما را تا هدف برايتان مشخص مي‌کنند

چرا ميان اين همه موسسه به موسسه حرف آخر اعتماد کنيم

تفاوت موسسات با هم در شيوه آموزش و شيوه مشاوره است منابع آموزشي موسسه حرف آخر از دو ويژگي اصلي برخوردار است که در موسسات ديگر و يا تدريس ديگر اساتيد اين ويژگي‌ها را نمي يابيد در منابع آموزشي موسسه حرف آخر از الگوها استفاده مي‌شود که اين الگوها به ما در حل سوالات کمک بسياري مي‌کند. تفاوت الگوهاي ارائه شده در آموزش هاي موسسه حرف آخر يا جاهاي ديگر در اين است که با هر الگوي موسسات مختلف تنها و تنها يک مدل سوال حل خواهد شد زيرا الگوهاي خود را از دل فرمول هاي اصلي خارج کردند .

در موسسه حرف آخر الگوها از آن از درهم آميختن فرمول هاي مختلف مباحث به دست مي‌آيد که راه حل تمام مدل‌هاي تست از هر مبحث است. مسئله بعدي وجود و به کارگيري انيميشن در تدريس ها است برخي از اشکال در کتاب ها وجود دارند که به صورت دو بعدي قابل درک نيستند اين مدل روش و سوال ها همواره جزو مواردي است که دانش‌آموزان تست هايشان را کنار مي‌گذارند چون درک کردن خود سوال نيز زمان گير است اما موسسه حرف آخر راه حل کردن اين تست ها را با ارائه انيميشن و سه بعدي سازي اشکال برطرف کرده است

انقلاب عظيم در نحوه حل سوالات با بسته آموزش کنکور حرف آخر

بگذاريد با مثالي توضيح بدم: شما هنوز با گذشت زمان تصاوير دوستان و يا مدرسه خود را به خاطر داريد اين از ويژگي هاي حافظه تصويري انسان هستش که موسسه حرف آخر از اين موضوع استفاده کرده و انقلاب عظيمي را در نحوه حل سوالات به وجود آورد در کنار همه اين موارد وجود يک مشاور و راهنما به دانش‌آموز شما تمام ملزومات را براي شکست دادن کنکور مي دهد و مسير را براي تمام دانش‌آموزان هموار کرده است. براي ارتباط با مشاورين ارشد موسسه و دريافت مشاوره رايگان با شماره 09129573833 تماس بگيريد.

به نقل از سايت حرف آخر و برگرفته از مقاله موفقيت در کنکور با روش حرف آخر

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : موفقیت,در,کنکور,با,روش,حرف,آخر, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 685 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:42

پرشين چت,چت باران,چتروم

چتروم چيست ؟

f430744_.png

چتروم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چتروم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

پرشين چت کجاست ؟ 

چتروم فارسي پرشين  چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت پرشين چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : پرشین,چت,چت,باران,چتروم, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:58

آيا مي‌خواهيد کسب و کارتان رشد کند؟ (عجب سوال کليشه اي و مسخره اي D:)

حتما شما هم مانند بسياري از افراد به فکر رشد کسب و کار خود هستيد، براي رسيدن به اين هدف اولين نکته ضروري و اساسي اين هست که "مشتريان فعلي خودتان را راضي و خوشنود نگاه داريد" براي اين کار بايد رضايت مشتريان خودتان را اندازي گيري کنيد، اما اين کار به سادگي متر زدن لباس و زمين و خانه نيست!

آيا مشتريانتان به کمک کسب و کار شما به آن چيزي که مدنظرشان بود رسيده‌اند؟  آيا اونها راضي هستند؟ چه چيزي در کسب و کار شما مي‌توانست بهتر باشد؟

پرسشنامه رضايت مشتريان به شما کمک مي‌کند بتوانيد به درستي و با طرح سوالاتي درست، ميزان رضايت مشتريان خود را بسنجيد و با کسب اطلاعات صحيح، تصميمات اثربخش گرفته و استراتژي کسب و کار خود را قوي‌تر کنيد.

منبع :

http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590617
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964031
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971528
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:Overby0579
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196356.page
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968781
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076133-overby-shaw
http://als.anits.edu.in/members/overby0570/
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971548
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : پرسشنامه,آماده‌ی,سنجش,میزان,رضایت,مشتریان, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 511 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:34

چطور از پنل sms براي نظرسنجي از مشتريان استفاده کنيم؟

588_z7.png

اگر شما نيز به واسطه ي کسب و کار خود از پنل sms  استفاده مي کنيد، حتما به فکر اعمال ايده هاي تازه و ناب و خلاقانه، براي مهيج تر کردن متدهاي کاري تان و شيوه هايي که بتوانند به جلب مشتري کمک کنند هستيد.

در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از متداول ترين شيوه هاي ارتباط با مشتري، آشنا کنيم.

نظرسنجي يکي از تاثيرگذارترين روش هاي ارتباط با مشتري است که اطلاعات ارزشمندي را در اختيار صاحبان کسب و کار قرار ميدهد.

حتما شما هم اگر با محدوده کاري پنل sms آشنايي نسبي داشته باشيد با اصطلاحاتي نظير نظر سنجي يا برگزاري مسابقه  آشنايي داريد.

همانطوري که از نامش پيداست اين ماژول به منظور دريافت و اطلاع از نظر متقاضيان، در راستاي نيازمندي ها و انتظارات شان در نظر گرفته شده است.

 هدف ماژول  نظرسنجي در پنل هاي پيامکي چيست و چه کاربردي دارند؟

با توجه به اين که  استفاده از ماژول هاي نظر سنجي، باعث بالاتر رفتن تعامل بين مشتري و کسب و کارها ميشود تاثيرات چشم گير در رضايت مشتري دارد.

نظر سنجي معمولا با اين هدف صورت مي گيرد که خدمات يامحصولاتي که در حال ارائه آنها هستيد تا چه اندازه با نياز هاي مخاطب و متقاضي يا مشتري هاي تان در متناسب ميباشد.

هدفمند کردن فعاليت ها

اطلاعاتي که از طريق نظرسنجي از مشتريان به دست ميايد، در پنل sms ذخيره ميشود و به برنامه ريزي مارکتينگ کمک قابل توجهي ميکند.

تصور کنيد ميخواهيد در مورد اضافه کردن يک محصول يا فيچر، تصميم گيري کنيد و هنوز  اطمينان کامل براي اجرايي کردن اين تصميم نداريد.

کافي است با يک نظرسنجي از يک جامعه آماري در ميان مشتريان، ميزان نياز آنها ر ابسنجيد و نسبت يه نتيجه اي که دريافت ميکنيد تصميم گيري کنيد.

اين اقدام به شما کمک ميکند که از پرداختن هزينه هاي اضافه،توليد محصول يا فيچر، هزينه تبليغات و همچنين هزينه هاي پشتيباني و … صرف نظر کنيد.

مواردي که نياز است در طراحي ماژول نظر سنجي رعايت کنيد!

يکي از اصلي ترين مواردي که نياز است بدانيد تا برپايي نظرسنجي در پنل sms تان موثر واقع شود و به اندازه کافي براي مخاطب جذاب باشد اين است که شکل و  طراحي سوالات در نظرسنجي را با الگويي خاص و کاملا تحت نظارت روانشناسي فروش مطرح سازيد.

فقط در اين صورت ميتوانيد ارتباط لازم ميان مشتري و کسب و کارتان را ايجاد کنيد.

از اين رو بهتر است در طرح سوالات نظر سنجي در  به موارد زير دقت داشته باشيد:

سوالات مطرح شده فاقد جهت دهي فکري ( مثبت يا منفي ) به مخاطب باشد

سوالات را به صورت ذکر موارد جزئي مطرح کنيد و از کلي گويي در سوالات پرهيزيد

در هر سوال حداکثر فقط يک موضوع مورد بحث قرار گيرد

سوالات مطرح شده هدفمند بوده و به راحتي جمع بندي شوند

ترجيحا سوالات به صورت جمله هاي کوتاه مطرح شوند

تعداد سوالات مطرح شده آنقدر کوتاه نبوده که براي مخاطب جدي به نظر نيايند و آنقدر زياد نباشد تا از حوصله ي مخاطب خارج شود

چگونه در پنل sms  ماژول نظرسنجي ايجاد کنيم؟

براي ايجاد ماژول نظرسنجي فقط کافي است يک سرشماره را براي ارسال سوال و دريافت پاسخ ها انتخاب کنيد.

سپس سوالي که ميخواهيد در مورد آن باز خورد داشته باشيد را طراحي کنيد.

ميتوانيد يک متن آماده براي ارسال به مشتري، بلافاصله بعد از اين که نظرش را ثبت کرد نيز اضافه کنيد.

مثلا : “مشتري گرامي با تشکر از اين که نظر خود را با ما در ميان گذاشتيد.”

به همين سادگي ميتوانيد از يکي از مهمترين، روش هايي که به شما در برنامه ريزي  توليد، بازاريابي، و … کمک ميکند استفاده کنيد.

اين مطلب توسط تيم نويسندگي شرکت مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,پنل,sms,برای,نظرسنجی,از,مشتریان,استفاده,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 232 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 15:47

لینک دوستان

خبرنامه